piątek, 12 grudnia 2014

Sedum Trail to przepiękny szalik rozpisany na różne rodzaje włóczek. Zasadniczo nie spodziewałam się, że ażur będzie tak fantastycznie wyglądać przy takiej grubej włóczce. Piszę "gruba włóczka" ale to jest pojęcie jak najbardziej względne - a, że ja ostatnio pracowałam z cieńszymi włóczkami, to taki przeskok, sprawia, że wydaje mi się, że jest ona naprawdę gruba.
I tym razem użyłam Cashmiry od Alize.

Uwielbiam projekty Moniki Sirny, są bardzo kobiece, są dosłownie utkane z marzeń. Polecam zaglądnąć do projektów Moniki.

Sedum Trail

by Monika Sirna

5 komentarzy:

  1. Łał, faktycznie piękny i w cudnym kolorku.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, pieknie wydziergany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny.Doskonały. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalik przepiękny... niezmiernie dekoracyjny i w fantastycznym kolorze :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szalik:) Wspaniały wzór i kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń