sobota, 12 grudnia 2015

Moje czapki

Czapki lubię nosić, ale dopiero od jakiegoś czasu "tak mi się zrobiło". Czapki lubię dziergać - i to właściwie odkąd robię na drutach, jest to niezmienny element.
Lubię mieć dużo czapek w domu, bo skoro już nosić, to najlepiej codziennie inna, albo inna na każdą okazję. Czapki dzierga się szybko. I pora roku którą obecnie mamy sprzyja również ich dzierganiu. Ostatnio popełniłam kilka. Oto one:

Billie hat. Autorką jest nasza Cicha.
Rytmiczna czapka, super łatwe warkocze.


Warm you up hat. Autorką jest... nasza Cicha!
Czapka bardzo prosta, szybka, ścieg baardzo interesujący.


Ostatnia, to czapka, która nie ma imienia i nie ma wzoru. To projekt mojego własnego pomysłu.


Pozdrawiam,
LadyInYarn


3 komentarze:

  1. Tyle cudowności w jednym poście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza czapka - cudowna! Tyle wzorów i jeszcze taki kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie bardzo ciekawe, ale ta środkowa przemawia do mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń