poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Chusta "Kłosy pszenicy"

Witajcie!
Już jest! Kłosy pszenicy, czyli "Ears of Grain Shawl" już jest dostępny. Jest po angielsku i po polsku. Polska wersja nie zawiera tłumaczeń diagramów i używa angielskich instrukcji, które oczywiście są objaśnione po polsku - np ssk, k2tog itd. Diagramy nie są przetłumaczone, ponieważ, zawierają głównie właśnie instrukcjie ssk, k2tog itd. Pełne tłumaczenie - w planach.

Do zdjęć pozowała moja siostra - dziękuję Asiu!


Ears of Grain Shawl




Ale zaglądnijcie również do szali wykonanych przez moje wspaniałe testerki - szale są po prostu cudne!


Zapraszam Was również, do wspólnego dziergania w naszym LACE KAL.
Naszymi sponsorami są wspaniałe, wspaniałe projektantki:

Hania Maciejewska
Justyna Lorkowska
Iwona Eriksson
Elena Nodel
Cheri McEven
Valeri Morris
Sylvi
Melisa Schaschwary
Monika Sirna
Joji Locatelli
Dee O'Keefe

którym bardzo, bardzo dziękujemy za przekazanie swoich wzorów jako nagrody w naszym KALu!
Ale do wygrania również dwa zestawy włóczek oraz guziki.

a wspólnie dziergamy:

1. Magnolia in Bloom
2. Malaya hat
3. Almandine hat
4. Ears of Grain
5. Babie Lato Shawl
6. Waterfall Shawl
7. Sunset waves

9 komentarzy:

  1. piękny motyw, i sliczna chusta

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. Od razu się kojarzy z kłosami pszenicy i polem aż po horyzont. Coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!!!
    Widać staranność wykonania, naprawdę warta podziwiania:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta jest po prostu prześliczna :) Gratuluję Ci !!!
    Chętnie bym wzięła udział w takiej zabawie, ale to wyższa szkoła jazdy...
    Może w przyszłości...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak dawno mnie u Was nie było. Duże zaniedbanie...
    ... a trafiłam od Zdzid - bo rozgryzłam wzór, którego szukała, po czym zobaczyłam, że Elka go rozpisała :-) Moim zdaniem jest dokładnie tak jak piszesz. Pozdrawiam,
    B.

    OdpowiedzUsuń