czwartek, 14 lutego 2013

Rozwiązanie konkursu!

Osobą, której udało się odgadnąć, co jest na zdjęciu, jest Anle. Tak, to są rękawiczki!
Serdecznie gratuluję wygranej!




Ponadto nagroda pocieszenia, która jest niespodzianką, powędruje do Kruliczycy, za to, że jako pierwsza odpowiedziała na pytanie, co to jest za postać.
Tutaj małe wyjaśnienie. Było kilka różnych rękawiczek z tej serii. Moja koleżanka kupiła niebieskie. Na początku były to dla mnie tylko rękawiczki z różowymi i niebieskimi mordkami. Gdy jednak lepiej zaczęłam kojarzyć postacie z azjatyckich kreskówek, uświadomiłam sobie, że na tych niebieskich rękawiczkach jest Doraemon. Wtedy zaczęłam podejrzewać, że na tych różowych to też nie jest zwykła różowa mordka, ale prawdopodobnie jest to również postać z jakiejś kreskówki, niestety nie wiedziałam z jakiej i nikt z moich znajomych też nie wiedział co to może być. Zagadka pozostawała nierozwiązana do czasu gdy nie padła odpowiedź Kruliczycy, że to jest Pucca.
Zaczęłam wtedy szukać co to jest Pucca i jak wygląda - i stwierdziłam, że to musi być rzeczywiście to. Podobieństwo jest bardzo duże, nie mniejsze niż mordki z niebieskich rękawiczek do Doreamona.

 
Anle i Kruliczycę proszę o wysłanie mi e-maila na adres joan2[at]o2.pl z adresem, na który mam przesłać nagrody. Jeszcze raz gratuluję!



8 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni! Przeszło mi jeszcze przez myśl, że to takie kapcie do froterowania, ale by było!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite rękawiczki :)) Ja tam bym nie zgadła... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie jest to oczywiste. Ja też byłam w szoku jak pierwszy raz zobaczyłam, że mogą być takie rękawiczki :)

      Usuń

  3. Serdecznie zapraszam po wyróżnienie :-) i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie na temat: Chciałam nieśmiało zaproponować tutorial http://robeatki.blogspot.com/p/kapcie-na-drutach-step-by-step.html
    w prawdzie z włóczki z odzysku, ale może komuś przyda się taki instruktaż.
    Pozdrawiam,
    współautorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią podepnę :)) Odpisuję dopiero teraz, gdyż byliśmy w trakcie przeprowadzki. Ale już wrzucam na FB. Pozdrawiam!

      Usuń